Rock Machine Whizz FS III 90 AXS 2025
Kód: 803.2025.27714Detailní popis produktu
Informace o produktu
Freerideové kolo co se nezalekne ani sjezdové trati. Zdvihy 190 a 180 mm, velmi nízká stavba rámu, dlouhý rozvor.
K tomu prémiový podvozek od RockShox v kombinaci ZEB a Vivid, progresivní kinematika, prostor pro dlouhé
teleskopické sedlovky s průměrem 34,9 mm, oversize hlavová trubka. Whizz III je vybavený 27,5" výplety pro co
nejvyšší odolnost, redukci setrvačných sil a gyroskopického efektu. Řazení SRAM Eagle Transmision je ovládáno
bezdrátově, stejně jako teleskopické sedlovka. Brzdy SRAM DB8 jsme zvolili pro jejich konstantní vysoký výkon.
Zapletená kola WTB Proterra Tough jsou vybavena ráfky s vnitřní výztuhou, ložisky EZO, volnoběžkou se záběrem
každých 18° a speciálními pojistnými niply Pillar pro stabilitu výpletu.
Highlights
- Unikátní rám s pečlivě vyladěnými jízdními vlastnostmi, nízkou horní trubkou a možností změny zdvihu
- RockShox ZEB a Vivid pro jízdu jako na létajícím koberci
- Bezdrátové ovládání řazení převodů a sedlovky
- Utěsněná ložiska, vnější vedení zadní brzdy, závitový střed a další řešení pro dlouhou životnost a snadnou údržbu
Velikost rámu | 16" (M) | 16,5" (L) |
BBD PROPAD STŘEDOVÉ OSY (mm) | 22 | 22 |
A DÉLKA SEDLOVÉ TRUBKY (mm) | 407 | 420 |
B EFEKTIVNÍ DÉLKA HORNÍ TR. (mm) | 605 | 637 |
S STACK (mm) | 649 | 658 |
R REACH (mm) | 461 | 491 |
C ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY (°) | 77,5 | 77,5 |
D ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY (°) | 63,6 | 63,6 |
RC DÉLKA ZADNÍ STAVBY (mm) | 442 | 442 |
G DÉLKA HLAVOVÉ TRUBKY (mm) | 135 | 145 |
F ROZVOR KOL (mm) | 1264 | 1298 |
PŘEDSTAVEC (mm) | 48 | 48 |
ŘIDÍTKA | 800/R30 | 800/R30 |
KLIKY | 170 | 170 |
SEDLOVKA | 170 | 170 |
Doplňkové parametry
Kategorie: | Celoodpružená kola 27,5" |
---|---|
Záruka: | Záruka 2 roky |
Barva: | #ecdd89 |
Barva popis: | Panama Yellow |
Brzdový kotouč vpředu: | Sram CenterLine 200 |
Brzdový kotouč vzadu: | Sram CenterLine 200 |
Délka hlavové trubky (mm): | 135 |
Délka řetězových vzpěr (mm): | 443 |
Délka sedlové trubky (mm): | 407 |
Délka vidlice (mm): | 587 |
Délka zadní stavby (mm): | 442 |
Efektivní délka horní trubky (mm): | 605 |
Gripy: | HERRMANS, LUNA LOCK, BLACK/BLACK |
Hlavové složení: | Acros ZS56/ZS66 |
Kazeta: | Sram GX Eagle Transmission |
Materiál: | Hliník |
Název: | Kolo Rock Machine Whizz FS III 90 AXS / Panama Yellow / S-M |
Odpružená vidlice: | vzduchová RockShox ZEB Select+ / 190 mm |
Plášť vpředu: | WTB, Vigilante TCS Tough/TriTec High Grip, 27,5x2,5", Black |
Plášť vzadu: | WTB, Vigilante TCS Tough/TriTec High Grip, 27,5x2,5", Black |
Propad středové osy (mm): | 22 |
Průměr sedlové objímky (mm): | 39 |
Průměr sedlové trubky (mm): | 34,9 |
Přední brzda: | Sram DB8 |
Představec: | Spank Spike Split 48 mm |
Reach (mm): | 461 |
Rozvor kol (mm): | 1264 |
Řazení: | AXS POD |
Řetěz: | Sram GX Transmission Flattop |
Řidítka: | Spank Spike Vibrocore, š. 800 mm, zvýšení 30 mm |
Sedlo: | WTB Koda Sport |
Sedlovka: | teleskopická bezdrátová Sram Reverb AXS, 34,9 mm, zdvih 170 mm |
Stack (mm): | 649 |
Středové složení: | Sram DUB BSA |
Tlumič: | Rock Shox Vivid Select 250x75 |
Úhel hlavové trubky: | 63,6 |
Úhel sedlové trubky: | 77,5 |
Úhel sedlové trubky skutečný: | 74 |
Velikost: | M |
Velikost kol: | 27,5 |
Zadní brzda: | Sram DB8 |
Zadní měnič: | Sram GX Eagle Transmission |
Zdvih vidlice: | 190 mm |
Zdvih zadního tlumiče (mm): | 180 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Docela SIMPLY, milujeme RIDING BIKES.
Od skromných chrličů v roce 1994 až po současné rychle se měnící časy se Rock Machine vždy řídili jednou základní zásadou: Bavím se za mřížemi. Jistě, že jsou před obrazovkami počítačů měsíce, jistě jsou na tryskových letadlech míle & míle, jistě jsme strávili nespočet hodin rafinováním i těch nejmenších detailů snímků. Ale rok co rok jsme se nemohli dočkat té chvíle, kdy vypustíme naše rané prototypy do volné přírody. Jezdit s nimi z dílny na hlínu, tam a zpět a dávat je do mezních hodnot v nejextrémnějších podmínkách je nejpříjemnější součástí výzkumu a vývoje. Nejen, že nám umožňuje dát závodníkům příležitost bojovat o pódium na světové scéně, ale především pomáhá předat všem ty nejuspokojivější zkušenosti na stezce.
Uvidíme se tam!
Chceš-li zapalovat, musíš hořet. Společně tvoříme rodinu Rock Machine, založenou na vlastním vývoji. Od vzniku myšlenky a prvního náčrtku tužkou, přes testování prototypu a ladění trendy barev až po hotový produkt, testovaný jak v nejpřísnějších laboratořích, tak námi a našimi ambasadory v nejtěžších podmínkách pro horské kolo určených. Svojí práci si užíváme a vážíme si jí, už jen z toho pohledu, že každé kolo, které vytvoříme, můžeme vzít do lesa na trail a zažít svoji chvíli zábavy a svobody v sedle.
Práce s Rock Machine je životní vášní a posláním, stejně jako jízda na něm.