Rock Machine Whizz FS I 90 AXS 2025
Kód: 803.2025.29710Detailní popis produktu
Informace o produktu
Nekompromisní když jde o rychlost z kopce dolů. Zdvihy 150 a 140 mm, velmi nízká stavba rámu, dlouhý rozvor.
K tomu prémiový podvozek od RockShox v kombinaci Lyrik a Vivid, progresivní kinematika, prostor pro dlouhé
teleskopické sedlovky s průměrem 34,9 mm, oversize hlavová trubka. Whizz I je vybavený 29" výplety které vynikají
ve stabilitě a setrvačnosti. Řazení SRAM Eagle Transmision je ovládáno bezdrátově, stejně jako teleskopická sedlovka.
Brzdy SRAM DB8 jsme zvolili pro jejich konstantní vysoký výkon. Zapletená kola WTB Proterra Tough jsou vybavena
ráfky s vnitřní výztuhou, ložisky EZO, volnoběžkou se záběrem každých 18° a speciálními pojistnými niply Pillar pro
stabilitu výpletu.
Highlights
- Unikátní rám s pečlivě vyladěnými jízdními vlastnostmi, nízkou horní trubkou a možností změny zdvihu
- RockShox Lyrik a Vivid pro jízdu jako na létajícím koberci
- Bezdrátové ovládání řazení převodů a sedlovky
- Utěsněná ložiska, vnější vedení zadní brzdy, závitový střed a další řešení pro dlouhou životnost a snadnou údržbu
Velikost rámu | 16" (M) | 16,5" (L) |
BBD PROPAD STŘEDOVÉ OSY (mm) | 25 | 25 |
A DÉLKA SEDLOVÉ TRUBKY (mm) | 407 | 420 |
B EFEKTIVNÍ DÉLKA HORNÍ TR. (mm) | 602 | 634 |
S STACK (mm) | 644 | 653 |
R REACH (mm) | 469 | 499 |
C ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY (°) | 78,3 | 78,3 |
D ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY (°) | 64,3 | 64,3 |
RC DÉLKA ZADNÍ STAVBY (mm) | 442 | 442 |
G DÉLKA HLAVOVÉ TRUBKY (mm) | 135 | 145 |
F ROZVOR KOL (mm) | 1256 | 1286 |
PŘEDSTAVEC (mm) | 48 | 48 |
ŘIDÍTKA | 800/R30 | 800/R30 |
KLIKY | 170 | 170 |
SEDLOVKA | 170 | 170 |
Doplňkové parametry
Kategorie: | Celoodpružená kola 29" |
---|---|
Záruka: | Záruka 2 roky |
Barva: | Panama Yellow |
Brzdový kotouč vpředu: | Sram CenterLine 200 |
Brzdový kotouč vzadu: | Sram CenterLine 200 |
Gripy: | HERRMANS, LUNA LOCK, BLACK/BLACK |
Hlavové složení: | Acros ZS56/ZS66 |
Kazeta: | Sram GX Eagle Transmission |
Materiál: | Hliník |
Název: | Whizz FS I 90 AXS / Panama Yellow / L-XL |
Odpružená vidlice: | vzduchová RockShox LYRIK Select+ / 150 mm |
Plášť vpředu: | WTB Trail Boss, 29×2,4", TCS Light Fast Rolling |
Plášť vzadu: | WTB Trail Boss, 29×2,4", TCS Light Fast Rolling |
Průměr sedlové objímky (mm): | 39 |
Průměr sedlové trubky (mm): | 34,9 |
Přední brzda: | Sram DB8 |
Představec: | Spank Spike Split 48 mm |
Řazení: | AXS POD |
Řetěz: | Sram GX Transmission Flattop |
Řidítka: | Spank Spike Vibrocore, š. 800 mm, zvýšení 30 mm |
Sedlo: | WTB Koda Sport |
Sedlovka: | teleskopická bezdrátová Sram Reverb AXS, 34,9 mm, zdvih 170 mm |
Středové složení: | Sram DUB BSA |
Tlumič: | Rock Shox Vivid Select |
Velikost kol: | 29 |
Zadní brzda: | Sram DB8 |
Zadní měnič: | Sram GX Eagle Transmission |
Zdvih vidlice: | 150 mm |
Zdvih zadního tlumiče (mm): | 140 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Docela SIMPLY, milujeme RIDING BIKES.
Od skromných chrličů v roce 1994 až po současné rychle se měnící časy se Rock Machine vždy řídili jednou základní zásadou: Bavím se za mřížemi. Jistě, že jsou před obrazovkami počítačů měsíce, jistě jsou na tryskových letadlech míle & míle, jistě jsme strávili nespočet hodin rafinováním i těch nejmenších detailů snímků. Ale rok co rok jsme se nemohli dočkat té chvíle, kdy vypustíme naše rané prototypy do volné přírody. Jezdit s nimi z dílny na hlínu, tam a zpět a dávat je do mezních hodnot v nejextrémnějších podmínkách je nejpříjemnější součástí výzkumu a vývoje. Nejen, že nám umožňuje dát závodníkům příležitost bojovat o pódium na světové scéně, ale především pomáhá předat všem ty nejuspokojivější zkušenosti na stezce.
Uvidíme se tam!
Chceš-li zapalovat, musíš hořet. Společně tvoříme rodinu Rock Machine, založenou na vlastním vývoji. Od vzniku myšlenky a prvního náčrtku tužkou, přes testování prototypu a ladění trendy barev až po hotový produkt, testovaný jak v nejpřísnějších laboratořích, tak námi a našimi ambasadory v nejtěžších podmínkách pro horské kolo určených. Svojí práci si užíváme a vážíme si jí, už jen z toho pohledu, že každé kolo, které vytvoříme, můžeme vzít do lesa na trail a zažít svoji chvíli zábavy a svobody v sedle.
Práce s Rock Machine je životní vášní a posláním, stejně jako jízda na něm.