Rock Machine Crossride INT e500 B Lady Touring
Kód: 803.2022.79027Detailní popis produktu
Informace o produktu
Pohodlný Mono rám s nízkým nástupem pro pohodlí, snadné a praktické ovládání. Díky lehkému a silnému motoru Bosch Performance Line a plně integrované baterii Power Tube s kapacitou 500 Wh vás tento touringový model doveze až 100 km* na jedno nabití. Crossride INT e500 B Touring jsme vybavili pro každodenní dojíždění bez ohledu na počasí a pro dlouhé víkendové výlety: blatníky, nosič, světla, stojánek a praktický zámek. Samozřejmostí je kvalitní řazení a kotoučové brzdy Shimano a pružinová vidlice se zamykáním.Highlights
- Pohon Bosch Performance Line s max. výkonem 455 W a 65 Nm- Baterie s kapacitou 500 Wh a dojezdem až 100 km
- Nový MONO tube rám s Cross Fun geometrií pro větší komfort a kontrolu v kopcích
- Hlavové složení Block Lock chrání rám před poškozením rámu řídítky
Doplňkové parametry
Kategorie: | Dámská krosová elektrokola |
---|---|
Záruka: | Záruka 2 roky |
Barva: | #00253d |
Barva popis: | Matte Metallic Navy/Pink |
Baterie: | 500 Wh |
Baterie popis: | integrovaná BOSCH PowerTube 500 Wh, 36 V |
Blatník: | Alloy Full Cover Fenders |
Brzdový kotouč vpředu: | Shimano SM-RT30, ? 180 mm |
Brzdový kotouč vzadu: | Shimano SM-RT30, ? 180 mm |
Délka hlavové trubky (mm): | 140 |
Délka sedlové trubky (mm): | 381 |
Délka vidlice (mm): | 480 |
Délka zadní stavby (mm): | 493 |
Displej: | Bosch Purion Anthracite |
Dojezd: | až 150 km |
Dráty: | Sapim Leader, Stainless Black, bezpečnostní zámek niplu |
Efektivní délka horní trubky (mm): | 590 |
Hlavové složení: | VP LAZ01AM Semi-Cartrige, 1-1/8” |
Kazeta: | microSHIFT Acolyte CS-H083, 12–46 zubů |
Kliky s převodníkem (převodníky): | One1 EC39-BH3-F9-BNI-L/R, 38 zubů |
Levý grip: | Velo Ergo Lock on |
Materiál: | Hliník |
Max. točivý moment: | 65 Nm, navýšení vl. síly 340 % |
Motor: | Bosch |
Motor popis: | Bosch Performance Line Cruise, 65 Nm, 250 W, 36 V |
Nabíječka: | Bosch 2A Compact charger |
Nosič: | Alloy for AVS |
Odpružená vidlice: | odpružená RST Blaze, 1-1/8" / 80 mm |
Pedály: | Marwi SP-827 |
Plášť vpředu: | WTB Riddler Comp, 29×1,75", reflexní pásek |
Plášť vzadu: | WTB Riddler Comp, 29×1,75", reflexní pásek |
Pravý grip: | Velo Ergo Lock on |
Propad středové osy (mm): | 35 |
Průměr sedlové trubky (mm): | 30,9 |
Průměr sedlového třmenu (mm): | 35 |
Přední brzda: | hydraulická Shimano BL-M4100/BR-MT410 |
Přední náboj: | Shimano HB-TX505, 32 děr, CL, rychloupínák |
Přední světlo: | AXA Compactline 20 |
Předsazení vidlice: | 45 |
Představec: | One1 MAS-D61808 Alloy, ? 31,8mm, ±15° |
Převodník: | 38 zubů |
Převody, rozsah: | 1×8, 12–46, 383 % |
Ráfek vpředu: | WTB SX19, 32 děr |
Ráfek vzadu: | WTB SX19, 32 děr |
Rám: | Alloy Al-6061 T6 Custom MONO tubing, Smooth Welding, Cross Fun Geometry, Unisex 29er, BOSCH GEN3 DU hanger, 1st Gen. Battery Integration, OLD 135x9, Disc Brake Post Mount, Fender&Kickstand Ready Dropout, Replaceable RD Hanger, Inner Cable Routing |
Reach (mm): | 426 |
Rozvor kol (mm): | 1193 |
Řazení vpravo: | microSHIFT ACOLYTE SL-M7180-R, 8 r. |
Řetěz: | KMC E9s |
Řidítka: | One1 Alloy, MTB AL-325BT, 6° upsweep, 9° backsweep, zvýšení 25 mm, š. 680 mm, ? 31,8 mm |
Sedlo: | Selle Royal Freccia |
Sedlovka: | One1 Alloy, ? 30,9 mm |
Stack (mm): | 593 |
Stojánek: | Atran Velo, Dux HV |
Systém elektrokola: | Bosch Performance |
Úhel hlavové trubky: | 68 |
Úhel sedlové trubky: | 74,5 |
Úhel sedlové trubky skutečný: | 74,5 |
Velikost: | S |
Velikost kol: | 29 |
Zadní brzda: | hydraulická Shimano BL-M4100/BR-MT410 |
Zadní měnič: | microSHIFT Acolyte RD-M5185M |
Zadní náboj: | Shimano FH-TX505-8, 32 děr, CL, M10×135 mm, rychloupínák |
Zadní světlo: | Spanninga Pling XE |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Docela SIMPLY, milujeme RIDING BIKES.
Od skromných chrličů v roce 1994 až po současné rychle se měnící časy se Rock Machine vždy řídili jednou základní zásadou: Bavím se za mřížemi. Jistě, že jsou před obrazovkami počítačů měsíce, jistě jsou na tryskových letadlech míle & míle, jistě jsme strávili nespočet hodin rafinováním i těch nejmenších detailů snímků. Ale rok co rok jsme se nemohli dočkat té chvíle, kdy vypustíme naše rané prototypy do volné přírody. Jezdit s nimi z dílny na hlínu, tam a zpět a dávat je do mezních hodnot v nejextrémnějších podmínkách je nejpříjemnější součástí výzkumu a vývoje. Nejen, že nám umožňuje dát závodníkům příležitost bojovat o pódium na světové scéně, ale především pomáhá předat všem ty nejuspokojivější zkušenosti na stezce.
Uvidíme se tam!
Chceš-li zapalovat, musíš hořet. Společně tvoříme rodinu Rock Machine, založenou na vlastním vývoji. Od vzniku myšlenky a prvního náčrtku tužkou, přes testování prototypu a ladění trendy barev až po hotový produkt, testovaný jak v nejpřísnějších laboratořích, tak námi a našimi ambasadory v nejtěžších podmínkách pro horské kolo určených. Svojí práci si užíváme a vážíme si jí, už jen z toho pohledu, že každé kolo, které vytvoříme, můžeme vzít do lesa na trail a zažít svoji chvíli zábavy a svobody v sedle.
Práce s Rock Machine je životní vášní a posláním, stejně jako jízda na něm.