Detailní popis produktu
Model od Lectronu Taura PX představuje ideální spojení elektrokola určeného pro rekreační jízdu terénem s jednoduchostí nastupování a komfortem městského kola. Je osazena motorem Panasonic GX Power Plus, který nabízí oproti starší variantě s motorem Bafang účinnější pomoc při jízdě v kopcích a po nezpevněných cestách. Plně integrovaná útlá baterie s kapacitou 720 Wh poskytuje dostatek kapacity na dlouhé vyjížďky až na hranici 170km.
Taura se stala synonymem pro spojení užitných vlastností horského kola s jednoduchostí nastupování a komfortem, který byl dosud dostupný jen u městských kol. Bezkonkurenční fúze příznivých vlastností staví tento model do podoby SUV elektrokola pro každodenní využití i cykloturistiku i po nezpevněných cestách.
Srdcem nové řady PX je výkonný motor Panasonic GX Power Plus, s originálním softwarovým nastavením, který v mnoha parametrech převyšuje jiné motorizace. Perfektně odstupňovaná asistence s možností automatické regulace i využití maximálního výkonu motoru tak přináší skvělý zážitek ve všech jízdních režimech i prudkých stoupáních.
O přenos výkonu se stará přehazovačka Shimano s 9 rychlostmi a kazetou s rozsahem 11-32 zubů. Optimální rozsah pokrývá běžné jízdní režimy a poskytuje komfortní jízdu s pomalejší kadencí šlapání i ve vyšších rychlostech. Osvědčený devítirychlostní systém Shimano přesně řadí a má malou servisní náročnost.
Taura je ideálním společníkem pro všechny typy výletů nejen po silnicích, ale i nezpevněných cestách, polních i lesních stezkách, kde už je spíše vhodné horské kolo. Všem generacím jezdců přitom poskytne trumfy v podobě maximálního komfortu, snadného nastupování i sesedání a perfektní ovladatelnosti, který by našli jen na městských kolech, ovšem velmi obtížně použitelných mimo silnice. Extrémně nízká nástupní výška, umožňuje přehodit nohu hned nad motorem vnitřkem rámu a je tak nenahraditelná i při pohybových omezeních nebo rekonvalescenci.
Jízdní komfort a skvělá ovladatelnost je podtržena užitím osvědčené přední vidlice SR Suntour XCM se zdvihem 100mm a zámkem. Příjemný brzdný účinek a hladký chod zajišťuje brzdový systém Shimano MT201 známý nejen svojí účinností, ale také nenáročností na údržbu. Lehký a pevný rám poskytuje snadnou možnost demontáže kol díky rychloupínacímu systému. Zárukou dlouhé životnosti jsou také precizně zpracované kliky a řetězové kolo od premiové značky Samox.
Pláště Maxxis Crossmark 27,5 x 2,25″ mají optimalizovaný dezén tak, aby poskytovaly skvělou trakci na nezpevněném povrchu, ale díky jemnějšímu vzorku i komfortní jízdu po silnici a jistotu při průjezdu zatáčkou.
Dalším trumfem je baterie, která si díky použití nové generace bateriových článků v rozměrovém standardu Tesla zachovala kompaktní rozměry i malou hmotnost. Je integrována ve štíhlé linii rámu a je rovněž snadno odnímatelná. Baterie je propojená s řídícím centrem motoru a poskytuje nadstandardní kapacitu 20Ah (720Wh) s dojezdem až na hranici 170km. S kolem si tak můžete užít nejen mnohahodinový výlet, ale máte naprostou jistotu i v kopcovitém terénu nebo při dynamické jízdě, provázené větší spotřebou energie.
Díky plné výbavě pevných blatníků a unikátního nosiče se jedná o bezkonkurenční elektrokolo, se kterým se popasujete s jakoukoliv cestou. Automobilovou terminologií jde o SUV (sportovně-užitkové vozidlo) s výbornou technologickou úrovní mezi elektrokoly v příznivé cenové relaci.
Motor |
Středový Panasonic GX Power Plus 250 W / max. 500 W
|
Baterie |
Li-ion Samsung/LG 36 V – 20 Ah (720 Wh)
|
Dojezd |
Až 170 km (závisí na stupni asistence, terénu a váze jezdce, udáváme metrikou 4 Wh/km)
|
Ovládání |
LCD barevný panel Panasonic (4 stupně asistence, auto mode, walk režim)
|
Ráfky |
|
Pláště |
27,5 x 2,25” Maxxis Crossmark II |
Rám |
17" / 19” – slitina Alu 6061
|
Vidlice |
SR Suntoru XCM se zdvihem 100mm a zámkem
|
Přehazovačka |
Shimano 9 rychlostí M2000 (11-32T), převodník 38T
|
Brzdy |
Hydraulické Shimano MT201
|