CTM WIRE Pro 2024
Kód: 224.338 224.339 224.340 Zvolte variantuDetailní popis produktu
Nové horské elektrokolo WIRE tě dostane svou univerzálností. Osvědčený japonský motor Panasonic v kombinaci s německou baterií BMZ, precizně zpracovaným rámem v kombinaci se spolehlivými komponenty udělají z tvého výjezdu jednu radost. Jak jsme již zmínili nan začátku, je úplně jedno, jestli se vypravíš do hor, kolem města nebo na expedici. Na novém WIRE to bude vždy zážitek. MTB DNA je v něm prudce zakořeněná a to ve zkratce znamená, že si můžeš troufnout i na ty náročnější stezky. Výkonný motor Panasonic GX Ultimate s koutícím momentem až 95Nm a baterií BMZ s kapacitou 820Wh ti garantují objevování nových horizontů. Toto vše doplňují nové spolehlivé komponenty jako je 11rychlostní sada Shimano CUES či vzduchová odpružená vidlice Rock Shox Recon Silver RL 120mm. Ve sjezdech se kromě odpružené vidlice a robustních plášťů můžeš spolehnout i na teleskopickou sedlovku.KOMPONENTY
MOTORPANASONIC GX ULTIMATEVlajková loď japonského výrobce Panasonic. Od konkurence se liší svou kompaktností, hmotností pouhých 2,9 kg a extrémním výkonem s točivým momentem 95 Nm, který vás jistě dostane i do těch nejstrmějších stoupání. Je vybaven torzním (tlakovým) snímačem, který umožňuje řídicí jednotce vyhodnocovat, jak intenzivně šlapete, a regulovat tak výkon motoru podle režimu asistence. I při nízké kadenci poskytuje konstantní a silný výkon. Můžete si vybrat ze 4 úrovní asistence a k dispozici je také režim "asistence při chůzi". Panasonic GX Ultimate je jedinečný elektromotor, na který se můžete spolehnout a který vás nezradí ani v těch nejnáročnějších podmínkách.
BATERIEBMZ V10 820WHKompaktnost, vysoká kapacita, stylový a nadčasový tvar - to je jen zlomek výhod baterie BMZ V10. S poměrem kapacity 820Wh (22,4 Ah) a hmotností 3,9 kg patří bezpochyby k tomu nejlepšímu na trhu. Baterie je schopna na jedno nabití ujet až 180 km, ale samozřejmě vždy záleží na profilu trasy a způsobu využití asistence. Díky rychlonabíječce s proudem 4,5 A bude baterie plně nabitá přibližně za 7 hodin.
DISPLEJPANASONIC BEP-NKS500SVšechna elektrokola Panasonic jsou vybavena novým barevným displejem LCD s podporou Bluetooth. Na přehledném a dobře čitelném displeji můžete rychle zkontrolovat všechny potřebné informace o jízdě - rychlost (aktuální, průměrná, maximální), stav baterie, zvolený režim podpory, dojezd, ujetou vzdálenost atd. Displej je voděodolný s krytím IPX5 a lze jej také spárovat s chytrým telefonem a využívat aplikace Komoot nebo Strava. Kromě toho můžete své mobilní zařízení nabíjet přímo prostřednictvím portu micro USB v displeji a za zmínku stojí také integrovaná podpora slovenštiny.
VELIKOST KOLA
M 160-175 cmL 175-185 cm
XL 185-205 cm
GEOMETRIE
M (17") L (19") XL (21")A | Úhel hlavové trubky | 67,50 | 67,50 | 67,50 |
B | Úhel sedlové trubky | 73,00 | 73,00 | 73,00 |
C | Horizontální horní trubka | 660,00 mm | 670,00 mm | 680,00 mm |
D | Délka sedlové trubky | 440,00 mm | 470,00 mm | 520,00 mm |
A | Délka řetízku | 480,00 mm | 480,00 mm | 480,00 mm |
F | Přední střed | 759,00 mm | 769,00 mm | 779,00 mm |
G | Délka hlavové trubky | 140,00 mm | 140,00 mm | 140,00 mm |
H | BB pokles | -60,00 | -60,00 | -60,00 |
již | Délka vidlice | 520,00 mm | 520,00 mm | 520,00 mm |
J | Přední střed | 47,00 mm | 47,00 mm | 47,00 mm |
K | Rozvor | 1233,00 mm | 1243,00 mm | 1253,00 mm |
R | Dosáhnout | 460,00 mm | 470,00 mm | 480,00 mm |
S | Výška zásobníku | 652,00 mm | 652,00 mm | 652,00 mm |
Doplňkové parametry
Kategorie: | Pevná elektrokola horská 29" |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců |
Model: | WIRE Pro |
Typ rámu: | ALU 6061, M (17"), L (19"), XL (21") |
Velikost rámu: | M (17") |
Velikost kol: | 29 |
Vidlice: | Rock Shox RECON SILVER RL, SA, 120mm, boost™ 15x110 osy |
Shifter: | Shimano CUES SL-U6000/11sp. |
Přehazovačka: | Shimano CUES RD-U8000GS |
Cassete: | Shimano CUES CS-LG400/11, 11-50 |
Kliková sada: | Samox 38T, 170mm |
Brzdy: | Shimano MT420 / SMRT54M |
Ráfky: | WTB ST i29 TCS 2.0 29" 32H |
Pneumatiky: | WTB Trail Boss 29x2,4" Comp |
Rozbočovače: | Shimano TC500, CL, F15/R12 thru type axle |
Pedály: | VPE 527 |
Řetěz: | Shimano CN-LG500 |
Kmen: | CTM LCS/80mm |
Řídítka: | Stoupací tyč CTM, 720/31,8 mm |
Náhlavní souprava: | NECO H383 |
Sedlo: | SR Vivo Ergo Man |
Podsedlovka: | EXA Form KSP900 (M-125mm/L,XL-150mm) |
Rychlosti: | 11 rychlostí |
Motor: | PANASONIC GX ULTIMATE / 250W / 95Nm |
Baterie: | BMZ V10 820Wh / 36V / 22,8Ah |
Rok: | 2024 |
Úhel hlavové trubky: | 67.5 |
Úhel sedlové trubky: | 73 |
Horizontální horní trubka: | 660 |
Délka sedlové trubky: | 440 |
Délka řetězové vzpěry: | 480 |
Délka hlavové trubky: | 140 |
BBDrop: | -60 |
Délka vidlice: | 520 |
Posunutí vidlice: | 47 |
Dosáhnout: | 460 |
Přední střed: | 759 |
Výška stohu: | 652 |
Barva: | matná antracitová / zlatošedá |
Rozvor: | 1233 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Kola děláme s radostí, nadšením a vášní. Naše práce je zároveň naším koníčkem. Vyrábíme produkty, které používáme každý den a proto nám záleží na každém detailu. Používáme nejnovější technologie, kvalitní komponenty a jedinečné designy. Kola stavíme tak, jako kdybychom si je stavěli pro sebe. Ježdění s CTM není jen zážitek, je to životní styl, který Vás pohltí.
Proč je CTM ta správná volba? Protože milujeme kola. To je naše filozofie, kterou se řídíme. Ti nejpovolanější kola testují a pomáhají s jejich vývojem. Na testech se podílejí závodníci, mechanici i produktoví manažeři. Vidí a cítí věci, které jiní nedokážou, ale zásadně ovlivňují pocit z jízdy i výkon kola. Následně tak dokáží změnit a přizpůsobit i ty nejmenší detaily.
Dennodenně žijeme ve světě kol. Kanceláře máme plné kol, komponentů, doplňků a cyklistických časopisů. V práci kola vytváříme, mimo práci na nich jezdíme. A někdy je naší prací právě ježdění nebo testování, ale zejména užívání si toho, na čem neustále děláme a snažíme se zlepšovat. Věříme, že i vy si zamilujete svoje CTM kolo!
V nabídce značky CTM najdete kola pro všechna odvětví cyklistiky - horská, silniční, dirtová, trekingová, městská i dětská.
HISTORIE
- 1994 - Otevíráme první maloobchodní prodejnu ve Staré Turé. Již od počátku se věnujeme všemu co souvisí s jízdními koly.
- 1996 - Rychle přibývají další prodejny na Myjavě a v Novém Městě nad Váhom, kde otevíráme i sportovní prodejnu. V tomto roce se rovněž začínáme věnovat velkoobchodní činnosti jako zástupce české značky kol na Slovensku a distributor cyklistických doplňků různých značek.
- 1999 - Ukončili jsme spolupráci s českým partnerem a rodí se značka CTM. V tomto roce realizujeme první dovoz vlastní značky kol v počtu 500 kusů.
- 2001 - Firma se stěhuje do větších prostorů ve Staré Turé, začínáme s distribucí cyklistických doplňků různých značek a naše distribuční síť již pokrývá celé Slovensko.
- 2004 - Značce CTM se daří a za 5 let narostl prodej 10-ti násobně, na 5000 kol.
- 2006 - Začínáme s prodejem našich kol na českém trhu. Stáváme se sponzorem piešťanského sjezdového týmu Maxxis RANN Riders.
- 2008 - Roční prodej kol stoupl na 18 000 kusů, současné pronajaté prostory jsou již malé a firma se stěhuje do vlastních zrekonstruovaných prostorů. Firma se rozprostírá na ploše 2000 m2. Koncem roku přichází krize, která prověří sílu naší společnosti.
- 2009 - Rok 2009 je poznamenán krizí, ale vycházíme z ní silnější. Rozšiřujeme kolekci o celoodpružená kola a kola vyšší kvalitativní třídy.
- 2010 - Značka CTM dostává novou tvář v podobě propracovaného loga a nové firemní identity. Rozšiřujeme kolekci o mnoho nových modelů a posouváme laťku o kus výše.
- 2011 - Rozšiřujeme výrobu, přibývají stroje na vyplétání a automatický robot na centrování kol. Pokračujeme v podpoře sjezdového týmu dodáním prvních kol MONS a tým mění jméno na Novatec - CTM Racing Team.
- 2012 - Poptávka po našich kolech roste vysokým tempem a koncem roku přistavujeme nové skladové prostory a reorganizujeme firmu, pro potřeby distribuce.
- 2013 - Prodej kol stoupá na číslo 35 000 kusů za rok, prostory už jsou nám zase těsné a k nové hale přibývá další. Kola CTM se prodávají již v 10 evropských zemích. Sjezdový tým přechází kompletně pod naše křídla s názvem CTM Racing Team.
- 2014 - Naskakujeme na enduro vlnu a v nové kolekci se objevují modely SCROLL určené specificky pro tuto disciplínu. CTM Racing Team se také rozšiřuje o nového enduro jezdce - Matěje Vítka. Stavíme první modely na 27,5 kolech. Počty prodaných kol stoupají a firma se nadále rozšiřuje.
- 2015 - Překračujeme hranici 50 000 prodaných kol za rok. Firma prochází rozsáhlou přestavbou, přibývají nové kancelářské prostory a výrobní prostory jsou výrazně modernizované. Do týmu našich jezdců přibývají nová, zajímavá jména jako Martin Lébl a Honza Čepelák.
- 2016 - V nové kolekci nabízíme celkem 18 celoodpružených kol, která jsou postavena výhradně na 27,5 kolech. Nový rozměr kol se stává standardem v naší MTB kolekci. Do kolekce přibývá první elektrokolo. Firma přechází na nový a moderní řídící systém výroby.
- 2017 - Predstavujeme prvý celoodpružený e-bike Switch a tým potrvrdzujeme náš prienik do tohto segmentu. Ďalej žneme úspechy na zjazdových pretekoch, Adam Rojček sa stáva majstrom SR a Ondřej Štěpánek majstrom ČR, taktiež sa mu darí zvíťaziť na prestížnom kole Európskeho pohára v Leogangu.
- 2018 - Bicykle s asistovaným elektrickým pohonom sa stávajú ústredným bodom v cyklistickom priemysle. Ideme s trendom a predstavujeme množstvo nových modelov e-bikov. Prinášame taktiež náš prvý gravel bike s názvom Koyuk. CTM Racing Team opäť vládne česko-slovenskej zjazdovej a enduro scéne. Ondřej Štěpánek sa stáva znova majstrom ČR a Adam Rojček majstrom SR. Martin Knapec sa po dlhej rekonvalescencií vracia do kolotoča pretekov a ihneď vyhráva titul majstra SR v endure.
- 2019 - Pridávame opäť niekoľko úplne nových modelov bicyklov s asistovaným elektrickým pohonom v rôznych kategóriach, ktoré staviame na overených pohonných platformách. Zmenou priemyselného dizajnu prechádza takmer celá kategória celoodpružených bicyklov a taktiež niektoré MTB bicykle. Na začiatku roka premiérujeme krátkometrážny cyklistický film Offline World. CTM Racing Team opäť zbiera najvyššie priečky. Martin Knapec sa stáva Majstrom Slovenska v endure.