CTM RUBY X Pro 29" 2024
Kód: 224.365 224.366 Zvolte variantuDetailní popis produktu
Detaily
KOMPONENTY
MOTORBAFANG M500Bafang - světoznámý výrobce elektromotorů s více než 20 lety zkušeností a jedním z nejoblíbenějších motorů M500. S obrovským točivým momentem 95 Nm poskytuje konzistentní, výkonnou a účinnou podporu při zdolávání jakéhokoli terénu. Motor je vybaven torzním (tlakovým) snímačem, pomocí kterého řídicí jednotka vyhodnocuje, jak silně jezdec šlape, a podle toho zajišťuje dokonale vyladěný a citlivý výkon. Můžete si vybrat z 5 úrovní asistence a k dispozici je také režim "asistence při chůzi". S tímto všestranným, cenově dostupným, lehkým (3,4 kg) a hlavně výkonným motorem si užijete spoustu nekonečné zábavy.
BATERIE630 WH INTEGROVANÁ BATERIEJednou z největších předností tohoto kola je jistě baterie s kapacitou až 720Wh (15 Ah), která umožňuje dojezd až 150 km na jedno nabití - celkový dojezd se může lišit v závislosti na úrovni použité podpory a charakteru trasy. Baterie využívá vysoce kvalitní Li-ion články SAMSUNG a doba do plného nabití je přibližně 5-7 hodin.
DISPLEJBAFANGPřehlednost, množství zobrazovaných informací a 3,5 palcový barevný displej LCD Matrix - to je stručný přehled hlavních předností modelu Bafang DP-C18. Užitečnou výhodou je jistě i výstup USB, jehož prostřednictvím můžete nabíjet svůj chytrý telefon. Displej váží pouhých 200 g, ke komunikaci využívá protokol CAN a má voděodolnost IPX5. Na podsvíceném displeji samozřejmě najdete všechny potřebné informace o své jízdě - rychlost (aktuální, průměrná, maximální), stav baterie, zvolený režim podpory, dojezd, ujetou vzdálenost atd
.
DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍBAFANGVšechny funkce elektrokola ovládáte pomocí dálkového ovladače umístěného na řídítkách kola, takže máte vše pohodlně na dosah. Startování, změna asistenčního režimu, zapínání/vypínání světel a změna informací na displeji jsou okamžitě na dosah ruky. Polohu ovládacích prvků lze samozřejmě pro vaše pohodlí upravit.
VELIKOST KOLA
M155-175 cmL170-190 cmGEOMETRIE
M (16")L (18")A | Head tube angle | 69.00 | 69.00 |
B | Seat tube angle | 73.00 | 73.00 |
C | Horizontal top tube | 576.00 mm | 589.00 mm |
D | Seat tube length | 420.00 mm | 470.00 mm |
E | Chainstay length | 475.00 mm | 475.00 mm |
F | Front center | 662.00 mm | 676.00 mm |
G | Head tube length | 120.00 mm | 130.00 mm |
H | BB drop | -44.00 | -44.00 |
I | Fork length | 490.00 mm | 490.00 mm |
J | Front center | 46.00 mm | 46.00 mm |
K | Wheelbase | 1134.00 mm | 1153.00 mm |
R | Reach | 405.00 mm | 415.00 mm |
S | Stack height | 597.00 mm | 607.00 mm |
Doplňkové parametry
Kategorie: | Pevná elektrokola horská 29" |
---|---|
Záruka: | 24 měsíců |
Model: | RUBY X Pro 29" |
Typ rámu: | ALU 6061, M (16"), L (18") |
Velikost rámu: | L (18") |
Velikost kol: | 29 |
Vidlice: | Suntour XCR34 AIR, RLR, boost™ 15x110axle |
Shifter: | Shimano CUES SL-U4000/9sp. |
Přehazovačka: | Shimano CUES RD-U4000 |
Cassete: | Shimano CUES CS-LG300/9, 11-46 |
Kliková sada: | Bafang 38T,170mm |
Brzdy: | Shimano MT200 / SMRT10M |
Ráfky: | WTB ST i29 TCS 2.0 29" 36H |
Pneumatiky: | WTB Ranger 29x 2.25" Comp |
Rozbočovače: | Novatec D041DSB,15mm/D142TSE,36H ,CL |
Pedály: | VPE 537 |
Řetěz: | Shimano CN-LG500 |
Kmen: | CTM LCS/60mm |
Řídítka: | Stoupací tyč CTM, 700/31,8 mm |
Náhlavní souprava: | NECO H153 |
Sedlo: | SR Vivo Ergo Lady |
Podsedlovka: | CTM 350x31,6 mm |
Rychlosti: | 9 rychlostí |
Motor: | BAFANG M500 / 250W / 95Nm |
Baterie: | CTM IGB 720Wh / 48V / 15Ah |
Rok: | 2024 |
Úhel hlavové trubky: | 69 |
Úhel sedlové trubky: | 73 |
Horizontální horní trubka: | 589 |
Délka sedlové trubky: | 470 |
Délka řetězové vzpěry: | 475 |
Délka hlavové trubky: | 130 |
BBDrop: | -44 |
Délka vidlice: | 490 |
Posunutí vidlice: | 46 |
Dosáhnout: | 415 |
Přední střed: | 676 |
Výška stohu: | 607 |
Barva: | matt black / glossy black |
Rozvor: | 1153 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Kola děláme s radostí, nadšením a vášní. Naše práce je zároveň naším koníčkem. Vyrábíme produkty, které používáme každý den a proto nám záleží na každém detailu. Používáme nejnovější technologie, kvalitní komponenty a jedinečné designy. Kola stavíme tak, jako kdybychom si je stavěli pro sebe. Ježdění s CTM není jen zážitek, je to životní styl, který Vás pohltí.
Proč je CTM ta správná volba? Protože milujeme kola. To je naše filozofie, kterou se řídíme. Ti nejpovolanější kola testují a pomáhají s jejich vývojem. Na testech se podílejí závodníci, mechanici i produktoví manažeři. Vidí a cítí věci, které jiní nedokážou, ale zásadně ovlivňují pocit z jízdy i výkon kola. Následně tak dokáží změnit a přizpůsobit i ty nejmenší detaily.
Dennodenně žijeme ve světě kol. Kanceláře máme plné kol, komponentů, doplňků a cyklistických časopisů. V práci kola vytváříme, mimo práci na nich jezdíme. A někdy je naší prací právě ježdění nebo testování, ale zejména užívání si toho, na čem neustále děláme a snažíme se zlepšovat. Věříme, že i vy si zamilujete svoje CTM kolo!
V nabídce značky CTM najdete kola pro všechna odvětví cyklistiky - horská, silniční, dirtová, trekingová, městská i dětská.
HISTORIE
- 1994 - Otevíráme první maloobchodní prodejnu ve Staré Turé. Již od počátku se věnujeme všemu co souvisí s jízdními koly.
- 1996 - Rychle přibývají další prodejny na Myjavě a v Novém Městě nad Váhom, kde otevíráme i sportovní prodejnu. V tomto roce se rovněž začínáme věnovat velkoobchodní činnosti jako zástupce české značky kol na Slovensku a distributor cyklistických doplňků různých značek.
- 1999 - Ukončili jsme spolupráci s českým partnerem a rodí se značka CTM. V tomto roce realizujeme první dovoz vlastní značky kol v počtu 500 kusů.
- 2001 - Firma se stěhuje do větších prostorů ve Staré Turé, začínáme s distribucí cyklistických doplňků různých značek a naše distribuční síť již pokrývá celé Slovensko.
- 2004 - Značce CTM se daří a za 5 let narostl prodej 10-ti násobně, na 5000 kol.
- 2006 - Začínáme s prodejem našich kol na českém trhu. Stáváme se sponzorem piešťanského sjezdového týmu Maxxis RANN Riders.
- 2008 - Roční prodej kol stoupl na 18 000 kusů, současné pronajaté prostory jsou již malé a firma se stěhuje do vlastních zrekonstruovaných prostorů. Firma se rozprostírá na ploše 2000 m2. Koncem roku přichází krize, která prověří sílu naší společnosti.
- 2009 - Rok 2009 je poznamenán krizí, ale vycházíme z ní silnější. Rozšiřujeme kolekci o celoodpružená kola a kola vyšší kvalitativní třídy.
- 2010 - Značka CTM dostává novou tvář v podobě propracovaného loga a nové firemní identity. Rozšiřujeme kolekci o mnoho nových modelů a posouváme laťku o kus výše.
- 2011 - Rozšiřujeme výrobu, přibývají stroje na vyplétání a automatický robot na centrování kol. Pokračujeme v podpoře sjezdového týmu dodáním prvních kol MONS a tým mění jméno na Novatec - CTM Racing Team.
- 2012 - Poptávka po našich kolech roste vysokým tempem a koncem roku přistavujeme nové skladové prostory a reorganizujeme firmu, pro potřeby distribuce.
- 2013 - Prodej kol stoupá na číslo 35 000 kusů za rok, prostory už jsou nám zase těsné a k nové hale přibývá další. Kola CTM se prodávají již v 10 evropských zemích. Sjezdový tým přechází kompletně pod naše křídla s názvem CTM Racing Team.
- 2014 - Naskakujeme na enduro vlnu a v nové kolekci se objevují modely SCROLL určené specificky pro tuto disciplínu. CTM Racing Team se také rozšiřuje o nového enduro jezdce - Matěje Vítka. Stavíme první modely na 27,5 kolech. Počty prodaných kol stoupají a firma se nadále rozšiřuje.
- 2015 - Překračujeme hranici 50 000 prodaných kol za rok. Firma prochází rozsáhlou přestavbou, přibývají nové kancelářské prostory a výrobní prostory jsou výrazně modernizované. Do týmu našich jezdců přibývají nová, zajímavá jména jako Martin Lébl a Honza Čepelák.
- 2016 - V nové kolekci nabízíme celkem 18 celoodpružených kol, která jsou postavena výhradně na 27,5 kolech. Nový rozměr kol se stává standardem v naší MTB kolekci. Do kolekce přibývá první elektrokolo. Firma přechází na nový a moderní řídící systém výroby.
- 2017 - Predstavujeme prvý celoodpružený e-bike Switch a tým potrvrdzujeme náš prienik do tohto segmentu. Ďalej žneme úspechy na zjazdových pretekoch, Adam Rojček sa stáva majstrom SR a Ondřej Štěpánek majstrom ČR, taktiež sa mu darí zvíťaziť na prestížnom kole Európskeho pohára v Leogangu.
- 2018 - Bicykle s asistovaným elektrickým pohonom sa stávajú ústredným bodom v cyklistickom priemysle. Ideme s trendom a predstavujeme množstvo nových modelov e-bikov. Prinášame taktiež náš prvý gravel bike s názvom Koyuk. CTM Racing Team opäť vládne česko-slovenskej zjazdovej a enduro scéne. Ondřej Štěpánek sa stáva znova majstrom ČR a Adam Rojček majstrom SR. Martin Knapec sa po dlhej rekonvalescencií vracia do kolotoča pretekov a ihneď vyhráva titul majstra SR v endure.
- 2019 - Pridávame opäť niekoľko úplne nových modelov bicyklov s asistovaným elektrickým pohonom v rôznych kategóriach, ktoré staviame na overených pohonných platformách. Zmenou priemyselného dizajnu prechádza takmer celá kategória celoodpružených bicyklov a taktiež niektoré MTB bicykle. Na začiatku roka premiérujeme krátkometrážny cyklistický film Offline World. CTM Racing Team opäť zbiera najvyššie priečky. Martin Knapec sa stáva Majstrom Slovenska v endure.